torsdag 23 september 2010

Finskor från Finland

Jag har fått så många komplimanger för de här skorna att jag bestämt mig för att ta in dem till butiken. De på bilden är mitt eget kära par som varit med ute många gånger. Trots det ser de nästan nya ut. Det är jättefin kvalitet och de är otroligt sköna. Mjukt och tåligt skinn på både ut och insida. Ruggad gummisula som ger jättebra väggrepp =). Tillverkas i Finland av ett litet företag som startades 1961. Deras herrskor finns sedan tidigare på den svenska marknaden men vi blir först ut med deras damskor. Modellen kallas dans/promenad sko.


Mina svarta favoritskor på en annan tjejs Californiavita favoritamazon! Fin kombination. När det blir lite kallare ute bär jag skorna med att par tjockare strumpor i. Det blir så fint när färgen tittar fram mellan panelerna. Håll utkik för de finns inom kort att införskaffa på Som Ny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill veta vad du tycker!