fredag 10 september 2010

Starke Adolf

Ooooh! Jag har hittat nya favorittrosor. Allt lämnas åt fantasin och inga troskanter syns genom kläderna. Vill man inte ha skitsnöre är det bara att gå åt motsatt håll. Heltäckande! Tyvärr har Twilfit inga bilder på mina favoriter i modell maxi men de har en jättefin serie bilder där man får följa företagets utveckling från 1920 och framåt. Jag gillar företag som är stolta över sin historia. Osökt kommer jag även att tänka på fenomenet starke Adolf.


Hjalmar Lundin 1871-1941 är vår svenska strongman som turnerade USA och världen runt och flexade musklerna och mötte olika kombatanter i brottningsmatcher. Han har skrivit om den tiden i boken som ni ser här ovan. Den ska jag försöka få tag på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill veta vad du tycker!