onsdag 10 november 2010

Som Ny 5 år! Vi firar med fri frakt i dagarna fem!

För FEM år sedan öppnade jag dörrarna till Som Ny för första gången! Det känns helt overkligt att det gått så lång tid. Detta måste firas! Därför bjuder vi på FRI FRAKT i webshoppen för beställningar gjorda till och med söndagen den 14 November. Gäller inom Sverige. Dra av fraktkostnaden från totalsumman vid inbetalning! Julia poserar framför butiken som då låg på Simrishamnsgatan.


Sammy boy första kunden! Fina Isabell hjälpte mig på öppningsdagen. Samtliga bilder tagna av Martin Grander.


Det bjöds på smörgåstårta och Cosmopolitan till alla kära vänner i det illblå köket!


Livemusik i butiken framåt kvällen. Jag var helt slut minns jag men väldigt väldigt glad. Ser ni jag står längst bak och vinkar =). Tack alla Ni som besökt mig under dessa år! Det har varit fantastiskt roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill veta vad du tycker!