tisdag 18 januari 2011

Freddies snart i butiken!

Många är det som lovordat jeansen från Freddies of Pinewood. Efter att ha testat ett par själv kan jag inte annat än att hålla med! Inom kort kommer dessa godingar att finnas i butiken i Malmö.

Modell Classic Indigo med extra långa ben för uppvik!


Finaste vårjackan i ull!
Seglarmodell med knappar i sidan. Aldrig omodern och perfekt till sommarstilen! För tro det eller ej men rätt vad det är är den här igen!

För er som inte känner till märket är det baserat i Storbritannien och ägnar sig åt att göra kläder med 1940 och 1950 tals inspiration. Många av modellerna är baserade på original från den tiden och alla jeans är i 100% bomull utan strech för längsta möjliga livslängd.

4 kommentarer:

  1. Men hurra va kul!! Det ska jag genast tipsa om!!
    Vårjackorna de fått in är ju bara elt undebara!

    SvaraRadera
  2. Fint! Du är ju en av dom som tipsar om det här märket! Ska verkligen bli kul att få in dem!

    SvaraRadera
  3. Ett par brallor med knappar i sidan är vad jag ska spara ihop till! Mycket, mycket fina!

    SvaraRadera
  4. Det tycker jag att du ska Kajsa. Du behöver förhoppningsvis inte spara så länge. Ska räkna på det lite men de ska inte behöva bli hutlöst dyra! Kraaaaaaaam.

    SvaraRadera

Jag vill veta vad du tycker!