söndag 1 augusti 2010

Min hjärna en överfull garderob!

Jag har ständigt sällskap. Även när jag är själv. Det är idéer som samlas i mitt huvud och som ständigt pockar på uppmärksamhet. De lämnar mig ingen ro förrän de fått komma fram och ta form och gestalt. Nu har jag en demon mindre att tampas med. En vidareutveckling av blusen Sigrid. Här som klänning. Jag har verkligen snöat in på den här sortens fickor just nu. Går att variera i det oändliga. Just nu önskar jag mig mer tid. Mer tid att skapa!

4 kommentarer:

  1. Åh den är ju superfin! Har du så jag kan fp några ex till la butige? Kommission? Tänk vad fint det vore!

    SvaraRadera
  2. Å tack flickor. Jag kommer nog göra fler till våren Anna om Indien affären går i lås. Just nu bara ett exemplar.

    SvaraRadera
  3. Men åh sicken snygg klänning..... och väldigt fina fickor, inspirerande!!!

    SvaraRadera

Jag vill veta vad du tycker!