fredag 7 maj 2010

Jag vill åldras med stil!

Jag är minst sagt lite nojig inför det här med att fylla 30. Inget unikt direkt! Världen omkring mig och människor jag känner lever på i ett rasande tempo och jag hinner inte riktigt med. Vart tog min kropp som jag en gång kände den vägen?


Titelspåret på Sista Sekundens nya skiva "Åldras med stil" slår huvudet på spiken. Jag får gåshud när jag lyssnar på den och känner mig inte så ensam med mina funderingar. I helgen bjuder bandet in till releasefest på KB i Malmö med en härlig lineup. Läs om dem i dagens Sydsvenskan. Vinylen finns att köpa i butiken av min kollega på Deleted Art.


Om jag ska dit? Sååååååklart! Vill ju inte missa den här tjejen heller och hennes band Slöa Knivar. Det kommer bli så fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill veta vad du tycker!