torsdag 18 mars 2010

Nya loggan klar!

Jag har tagit hjälp av ett proffs för att ta fram logotypen till nya klädmärket! Vi har valt mellan några olika stilar innan vi kom fram till den här versionen. Jag ville ha något tidlöst som kan representera mina kläder oavsett var min inspiration kommer ifrån. Allt föll på plats när strecket under texten kom dit och gav mer fart och flärd. Jag har tipsat om duktiga Mathias blogg här tidigare men här kommer en länk igen. Jag tackar och bockar för hjälpen. Den färdiga vävda etiketten kommer att vara svart med texten i guld. Det känns bra att kunna delegera uppgifter till någon som är kunnig och att inte alltid själv stå för hela processen. Hoppas ni tycker som jag att den blev finfin...


3 kommentarer:

  1. Den blev ju bra den där! Fin "header" du fått till på bloggen också. Väldigt Martina!

    SvaraRadera
  2. Javisst är den... använde den fina duken jag köpta i somras när vi var på drottningtorgets loppis och typsnittet från Husmodern.

    SvaraRadera

Jag vill veta vad du tycker!